Andra frågor

Om du inte kan hitta svar på dina frågor kan du klicka här.

En Smartbox med 16S i produktkoden har en giltighetstid på 2 år efter inköpsdatum.
 
Alla upplevelser i våra 15S-boxar har ett utlöpsdatum – men inte boxarna i sig! Därför kan boxens värde kostnadsfritt bytas på obestämd tid, vilket betyder att boxen har en obegränsad giltighetstid. 

Tidigare versioner av Smartbox har utlöpsdatum skrivet på boxen. 

För att bli vår partner ska du kontakta vår kontraktsavdelning. Du kan antingen ringa till kundservice på (0)8 23 42 22 eller kontakta samarbete@smartbox.com.

Vi samarbetar endast med etablerade partners, och vi har besökt dem alla för att säkra oss att de lever upp till våra kvalitetskrav. Vi ställer bl.a. krav på belägenhet, atmosfär, faciliteter och naturligtvis pris. För oss är det lika viktigt att ha en bra relation till våra partners, då vi genom ett bra samarbete skapar de bästa förutsättningarna för att kunna erbjuda bra och spännande upplevelser. 

Nej - om du tappar, får den stulen eller ditt värdebevis på ett eller annat sätt blir förstört, kan vi tyvärr inte ersätta det. Var därför rädd om det!

Nej, man sparar inte nödvändigtvis pengar med sin Smartbox, då Smartbox inte är ett rabattkoncept. Det erbjudande man får hos våra partners motsvarar boxens pris. 

Nej, det är dessvärre inte möjligt att fritt välja upplevelse för boxens värde hos den arrangör du väljer. Smartbox har ingått specifika avtal med varje partner och det erbjudande som partnern erbjuder står beskrivet i boken i din Smartbox.

Vi arbetar tillsammans med Zanox. För att bli en del av vårt affiliate-nätverk ska du registrera dig genom  Zanox: http://www.zanox.com/se/

Alla rättelser som t.ex. gäller nya partners, ändringar av menyer etc. registreras här: http://www.smartbox.se/mvc/corrections.jsp

Kunden har rätt till det som står skrivet i boken under "Denna Smartbox ger rätt till". Allt utöver det - t.ex. lunch, måste betalas på plats.

Det är viktigt för oss att få inputs från användare av Smartbox, detta för att kunna fortsätta leverera bra upplevelser och hela tiden förbättra vår produkt. För oss är det mycket viktigt att våra partners lever upp till våra kvalitetskrav. Om du menar att detta inte är tillfället, eller om du har andra bra idéer till nya och spännande upplevelser, vill vi gärna höra från dig. Skriv till oss på kundservice@smartbox.com. Om du menar att upplevelsen inte lever upp till sin beskrivning rekommenderar vi att du gör partnern uppmärksam på detta vid besöket, så att de redan då har chansen att förbättra din upplevelse. 

DET STÖRSTA UTBUDET Fler än 2.500 upplevelser1
ENKEL ATT ANVÄNDA Med Smartbox exklusiva tjänster
KVALITETSUPPLEVELSER Noggrant utvalda och utvärderade

SE NYHETER

Prenumerera på vårt nyhetsbrev med det senaste om Smartbox.

Din e-postadress blir insamlad av Smartbox Group Sverige med det enda syftet att skicka Smartbox nyhetsbrev och kampanjer. Du kan avprenumerera från dessa utskick när som helst genom att klicka på avprenumerera/ unsubscribe-länken, som finns längst ner i alla mejl.

Stäng

Ange din e-postadress för att få information när #BONGO# finns i lager.