Kundvagnen är tom

Andra frågor

Om du inte kan hitta svar på dina frågor kan du prova att se nedan. Hittade du inte vad du sökte? Vänligen kontakta kundtjänst på 08 23 42 22.

Hur lång giltighetstid har en Smartbox?

En Smartbox med 16S i produktkoden har en giltighetstid på 2 år efter inköpsdatum.
 
Alla upplevelser i våra 15S-boxar har ett utlöpsdatum – men inte boxarna i sig! Därför kan boxens värde kostnadsfritt bytas på obestämd tid, vilket betyder att boxen har en obegränsad giltighetstid. 

Tidigare versioner av Smartbox har utlöpsdatum skrivet på boxen. 

Kan jag bli en partner till Smartbox?

För att bli vår partner ska du kontakta vår kontraktsavdelning. Du kan antingen ringa till kundservice på (0)8 23 42 22 eller kontakta samarbete@smartbox.com.

Utifrån vilka kriterier väljer ni era partners?

Vi samarbetar endast med etablerade partners, och vi har besökt dem alla för att säkra oss att de lever upp till våra kvalitetskrav. Vi ställer bl.a. krav på belägenhet, atmosfär, faciliteter och naturligtvis pris. För oss är det lika viktigt att ha en bra relation till våra partners, då vi genom ett bra samarbete skapar de bästa förutsättningarna för att kunna erbjuda bra och spännande upplevelser. 

Kan jag få min Smartbox ersatt ifall den försvinner?

Nej - om du tappar, får den stulen eller ditt värdebevis på ett eller annat sätt blir förstört, kan vi tyvärr inte ersätta det. Var därför rädd om det!

Sparar jag pengar genom att köpa en Smartbox?

Nej, man sparar inte nödvändigtvis pengar med sin Smartbox, då Smartbox inte är ett rabattkoncept. Det erbjudande man får hos våra partners motsvarar boxens pris. 

Kan jag fritt välja upplevelse för boxens värde hos den arrangör jag väljer?

Nej, det är dessvärre inte möjligt att fritt välja upplevelse för boxens värde hos den arrangör du väljer. Smartbox har ingått specifika avtal med varje partner och det erbjudande som partnern erbjuder står beskrivet i boken i din Smartbox.

Hur blir jag affiliate?

Vi arbetar tillsammans med Zanox. För att bli en del av vårt affiliate-nätverk ska du registrera dig genom  Zanox: http://www.zanox.com/se/

Var kan jag se om det finns några rättelser till min Smartbox?

Alla rättelser som t.ex. gäller nya partners, ändringar av menyer etc. registreras här: http://www.smartbox.se/mvc/corrections.jsp

Tillkommer extra avgifter vid mitt besök?

Kunden har rätt till det som står skrivet i boken under "Denna Smartbox ger rätt till". Allt utöver det - t.ex. lunch, måste betalas på plats.

Hur klagar jag?

Det är viktigt för oss att få inputs från användare av Smartbox, detta för att kunna fortsätta leverera bra upplevelser och hela tiden förbättra vår produkt. För oss är det mycket viktigt att våra partners lever upp till våra kvalitetskrav. Om du menar att detta inte är tillfället, eller om du har andra bra idéer till nya och spännande upplevelser, vill vi gärna höra från dig. Skriv till oss på kundservice@smartbox.com. Om du menar att upplevelsen inte lever upp till sin beskrivning rekommenderar vi att du gör partnern uppmärksam på detta vid besöket, så att de redan då har chansen att förbättra din upplevelse. 

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Stäng
För att kunna ge dig den bästa upplevelsen av www.smartbox.se använder vi cookies. Genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies. För mer information klicka här. Stäng
Stäng

Ange din e-postadress för att få information när #BONGO# finns i lager.